Stilla som när snö faller / du blev vuxen så fort

Så var även denna VFU-period passerad ... Det känns tomt, på något vis. Efter fem veckor hinner man lära känna alla relativt väl, och komma in i det hela, bli en del utav det, och så plötsligt är det dags att lämna. Jag kommer att sakna mina söta handledare, och de underbara eleverna på Attarpsskolan - det är fint att komma till en plats där man känner sig uppskattad och välkommen. Men nu ser jag ytterst mycket fram emot Paris nästa vecka - ja, jag behöver det - 
 
Stilla som när snö faller
visst gick det för snabbt

Kent – Elever 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Det har varit kul när du har varit hos oss hoppas du kommer och hälsar på nån gång Kram Olivia<3

2010-12-11 @ 10:05:12
Postat av: j a g

Tack Olivia! Det har varit kul att vara hos er. Klart jag kommer och hälsar på! Kram-kram

2010-12-11 @ 12:25:57
Postat av: Pamm-Pamm

Bra idé Luwwan :)

Ha det bra i Paris Mirre :D

Kom tillbaka och hälsa på sen då ;)

Kjjjjjjjjamiz, kjjjjjjjjjjjamiz <3

2010-12-13 @ 07:20:42
URL: http://ponnigalen.bloggplatsen.se
Postat av: j a g

Tack ska du ha! Som sagt är det klart jag gör det, he he. Kram på dig med!

2010-12-13 @ 08:37:36
Postat av: Pamm-Pamm

Vem var din handledare? :) <3 Kjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaamizzzzzzzzzajjjjjj igen då :D

2010-12-13 @ 14:56:56
URL: http://frejasflicka.bloggplatsen.se
Postat av: j a g

Britt och Karin var båda mina handledare, serru! He he, ja visst, kram igen.

2010-12-13 @ 17:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0