Julian Assange

Det är mycket uppståndelse och ståhej kring wikileaks egen Julian Assange, och självfallet är det oacceptabelt och hemskt ifall denne har begått några sexbrott, men wikileaks idé är inget jag egentligen kan vara emot - folket får se hur allting ligger till bakom stängda dörrar. Visserligen är det risk att vissa saker som inte borde läcka läcker ut, men det är väl det dåliga med det hela. Sedan har jag även hört en del konspirationstankar om det hela med wikileaks - att det är fejkat, för att på något sätt vinkla allting. Men för att förklara det hela måste man gå in på illuminati och allt det här, och det orkar jag inte ... Ärligt talat är jag inte särdeles insatt. Men. Men. Den första gången jag såg Julian Assanges nuna i tv-rutan blev jag tagen av hela hans appearence. Den mannen är oerhört tilldragande. I alla fall när hans hår ser ut på det där sättet, ni vet. Ja, verkligt galet attraktiv på det där närmast farliga viset - - -
 


 


Kommentarer
Postat av: Vänsterhavet - Cathrin S.

Assange är är oerhört tilldragande p.g.a att han är äkta. Han är inte en skådespelande politiker. Hans intelligens, hans lugna framträdanden och inte minst själva trovärdigheten i hans avslöjanden talar om detta.

2010-12-10 @ 10:41:57
URL: http://vansterhavet.blogg.se/
Postat av: j a g

Mmh, det är nog det som han utstrålar ...

2010-12-10 @ 14:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0