Dizza Tobak

Att gå från en mer eller mindre flanörstid på HLK till en riktig arbetsdag med ungdomar kräver en rejäl omställning i hjärnan – det är mycket intryck, men det smälter väl in snart. Efter min första dag på den här kursens VFU, i Junedalsskolan, är jag trött – likväl är jag även nöjd. Därför hjälper jag redan till med att göra reklam för en tävling som klass 8K medverkar i; det är en rikstävling för alla klasser i årskurs 5-8, i syfte att motverka att ungdomar i tidiga åldrar börjar röka eller snusa – alltså Dizza Tobak. De har gjort en film för att måla upp det här, och det ni ska göra är alltså att gå in på den här länken och rösta på den här klassens bidrag, fram till den nionde maj!
 
(Här finns mer information om tävlingen för den som är intresserad ... )


Kommentarer
Postat av: -

Stackare!!!! Junedal!!!!!!!!!!!!! Helvetesskolan - varför auskulterar du där, egentligen? Hur står du ut? Lever du än Mirelly?

2010-05-01 @ 18:10:03
Postat av: j a g

Shamsky! Ha! Man får faktiskt inte välja var man hamnar ... Om jag lever? Tror jag inte jag någonsin riktigt gjort, men jag har aldrig varit så här trött!

2010-05-01 @ 19:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0