I changed my mind so much I can't even trust it / My mind changed me so much I can't even trust myself

Det är mörkt tidigt, som vanligt under den här tiden på året. Det är just det jag tycker om med vintern - Mörkret, mitt mörker. Jag klurade länge på varför mitt rum kändes alldeles kalt och - vitt? på något vis, och kom på att det fattades trevligt ljus. Ja, och nu har jag "julat" till det lite, och höjt den så ypperligt fult kallade "mysfaktorn". Det känns bra. Tror jag.
 


 


 
För övrigt har jag en rolig katt(unge). Hon tycker om att ligga på mina papper när jag ägnar mig åt studier, hon finner glädje i att sova på akvariet när lampan varit tänd, och även på datorn - we all like forbidden warmth (fotograf T.G): 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0