cc hösten dog


 
"You'd be like: WHAT?! I don't believe."


Kommentarer
Postat av: K.

Haha, I really don't believe :O

Här är det höst, tack och lov! Otroligt vacker höstdag idag, med oranga träd, sol, vind och kyla på höstvis. Dock är jag otroligt förskyld och har varit alldeles för dålig för att kunna gå ut denna ideala höstdag =/

Snön kan hålla sig borta åtminstone en månad till, tycker jag. Om det nu ens blir ngn snö så här långt ner i landet.

2009-10-13 @ 22:57:05
URL: http://lehane.blogg.se/
Postat av: j a g

ha! ja ... men den har smält bort, inne i stan i alla fall. barnarp har lite snöfläckar kvar här & där, men så är det "på höjderna". Men hösten är tillbaka, hur som haver.

men - i Malmö (och Lund) så blir det väl aldrig någon vinter? ingen riktig? :D det snöar väl inte på riktigt där, ever ever?

2009-10-14 @ 15:11:04
Postat av: Sofia

Mmm det var en chock... Men nu ligger den allra orangeaste höstsol och vilar sig på vårat altantak och förvandlar den sista förtidssnön till vatten.

Men tyvärr kan jag informera er om att det visst snöar i Skåne, det kan snöa rejält! Fast vintern är kortare där. Det ska bli skönt att erfara i vår, då kan jag säga till er att jag sett de första tussilagona medan ni fortfarande bara ser snöslask och gråskalor! Mohaha.

2009-10-14 @ 16:52:40
URL: http://axontrmnl.blogspot.com
Postat av: K.

Jo precis! Jag talade faktiskt med en klasskamrat om vintern här nere, och hon sade precis som du säger Sofia! Så vinter får jag erfara ;)

2009-10-14 @ 19:36:16
URL: http://lehane.blogg.se/
Postat av: j a g

ja, Sofia - du har nog rätt. och även din klasskamrat, Skalle. Men det är roligare att tänka att "det snöar aldrig i Skåne". Nåväl! Så, Sofia: det är bestämt? Du far söderut till våren, alltså?

2009-10-15 @ 13:42:31
Postat av: Sofia

Ja, i fall jag inte ångrar mig när brevet om att tacka ja kommer, så... Det är så bestämt som något som ännu inte skett kan bli.

2009-10-15 @ 23:48:54
URL: http://axontrmnl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0