Mirela K. and the Deathly Hallows

Jag vet inte riktigt varför, men F. Bremers senaste citat lockade till sig snuskigt många reklamkommentarer och visiter på min blogg ... Nåja, jag bryr mig inte överdrivet mycket.
    Hur som haver, har jag haft en pleasant helg; lördag afton gick Anna Banana och jag till stadens Filmstad och såg den senaste Harry Potter-filmen - Harry Potter and the Deathly Hallows part I. Jag måste säga att den där gamla Harry Potter-magifascinationen väcktes till liv inom mig - ja, jag tyckte om filmen. Dessutom är Ralph Fiennes magnifik i "onda" roller (bäst i Schindlers List, tycker jag). Och nej, inte har jag läst den sista Potter-boken av Rowling (har helt enkelt inte haft någon urge).
    En sak som dock var underlig, eller snarare oerhört komisk, var det faktum att Harry-figuren fyller sjutton i filmen, men skådespelaren Daniel Radcliffe är (ju) i min ålder, eller - ja, ungefär - och hans ålder gav sig till känna, likasom Ron-skådisens, men ... Man accepterade detta eftersom det inte spelade någon väsentlig roll ändå. Så ja, jag tyckte om filmen - trots de förvuxna ungdomarna. 
 


 
De små hjältarna. 


 
Miss Banana sov över hos mig, och som brukligt är stal mina syskon mycket av hennes uppmärksamhet.


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Hittade du inget i mellandagarna? Nu har jag sänkt priset på nästan alla varor!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2011-01-03 @ 23:08:34
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/
Postat av: j a g

Nej, jag vill inte.

2011-01-04 @ 12:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0