Är Snakecharmer passé?

2008, oktober tror jag att det var, skapade jag den här bloggen. Den är, och har varit, fylld av diverse olika saker och ting som är jag och det jag håller av. Men numera känns den halv, eller som om den spottar ur sig saker enbart på grund av dåligt samvete - eller kanske bara av vana.
    I somras skapade jag en wordpressblogg, på prov, men den var ingen snakecharmer, utan Mirelle Krux. Den känns fräsch, och skulle inte begagna sig av särdeles mycket onödigt tjaffs som jag tycker att jag har här på snakecharmer.
    Kan jag måhända få igång en omröstning? Snakecharmer, eller Mirelle Krux-bloggen, vad säger ni? Jag är nog inte kapabel till att ta det här beslutet på egen hand.

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag gillar Klimt-målningen i headern på WP-bloggen... Och ibland kan en nystart vara skönt. Jag har själv en WP-blogg med ett par inlägg, som jag funderat på att byta till. Men jag vet inte - - -



För övrigt drömde jag inatt, att vi skulle gifta oss. men det var något slags påtvingat äktenskap, jag var nästan kidnappad, de klippte håret på mig och tog hål i mina öron. Jag var jätteledsen för att de klippte av mitt hår. Och tanken på äktenskapet kändes som döden. Jag tror inte du hade så mycket med känslan i drömmen att göra egentligen, men du fick i alla fall figurera min blivande make. Kul va.

2011-01-14 @ 16:23:19
URL: http://axontrmnl.blogspot.com
Postat av: Sandra :D

S N A K E C H A R M E R

ofc ^^ <3

2011-01-14 @ 16:42:16
URL: http://frejasflicka.bloggplatsen.se
Postat av: j a g

Sofia: Ja, jag tyckte den var fin ... Det är just nystarten, något nytt, fräscht, lite lättare. Inte heller jag vet - - -



Lustigt att du skriver så! Jag drömde i förrigår natt om dig, faktiskt. Vi gick i någon vacker skog, på väg någonstans (alla var på väg dit). Du grät. Någon hade gått bort - "Felicia" eller något sådant. Jag försökte trösta, men jag vet inte ... Men din dröm var mycket mer intressant! Ha! Äktenskap är (ju) döden! Och att klippa av ditt hår så där, nej, det kan man inte göra ...



Sandra: Åh, jag vet just inte. Vi får se ...

2011-01-14 @ 17:03:02
Postat av: K.

Funny, jag har också funderat på att byta till wordpress - då min nuvarande är relativt död :P

Min vän Evelina har en wordpress blogg som jag alltid tycker känns så stilren, så det har öppnat upp mina ögon för dem. Blogg.se känns så pasé :P

Fast Snakecharmer har ju sin charm.

2011-01-14 @ 23:53:48
URL: http://lehane.blogg.se/
Postat av: Ema

Jag blir så himla uttråkad så jag vet inte hur många gånger jag har "nystartat" något. Ett tomt papper är alltid bättre än ett nerkladdat... Man får lite andrum.

2011-01-15 @ 09:11:38
URL: http://heavenandpancakes.blogspot.com
Postat av: j a g

Ha, ja, Skalle, din blogg är död. Blir lika besviken varje gång jag klickar på Lehane och finner där intet nytt. Men åh, säg inte att snakecharmer har sin charm. Jag tror det blir wordpressbloggen ...

Ema: Så sant! Ett tomt papper känns åtminstone alltid bättre än ett nerkladdat. Liksom rent. Men så fort man kladdar ner det--

2011-01-15 @ 13:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0