Teeth like Gods shoeshine

Jag vet inte riktigt vari problemet ligger, men jag har alltid tyckt om att gå till tandläkaren - ända sedan jag var liten, och ändå har jag lagat hål: det har faktiskt borrats i mina tänder - likväl tycker jag om det, än idag. Senast i morse var jag på tandläkarbesök - en sådan där rutinkontroll, ni vet. Jag fick både beröm för och flourkräm applicerat på mina tänder. Min relation till tänder har varit en underlig en: när jag var liten önskade jag ingenting hellre än att jag skulle ha utstående framtänder - fråga inte varför! Jag vet inte, jag tyckte att det var snyggt, och jag brukade skjuta fram mina stackars raka tänder, för att framstå som en person med utstående sådana. Åren gick, och min önskan gick från utstående tänder till en önskan att ha räls - jag fann det väldigt snyggt, av någon outgrundlig anledning. Ack! det är en förbannelse att ha perfekta tänder! Ha! 
 
  

 
(en liten bild som jag har stulit för att illustrera the issue)

Kommentarer
Postat av: sofia

men nej... jag hade gärna bytt med dig och dina perfekta tänder, räls var ett halvt helvete! nu i efterhand känns det väl värt det, men då... usch! smärtsamt och osmidigt!

2009-07-30 @ 12:54:33
URL: http://axontrmnl.blogspot.com
Postat av: j a g

jo, jag förstår - men ändå: det är snyggt. och smärta är gött ...

2009-07-30 @ 17:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0